زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

خوشبختی

1392/10/26 16:55
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

تمام حجم خوشبختی من میان دستان کوچک تو جا میشود, وقتی مرا  بغل میکنی...

صدای خوشبختیم را از میان حنجره تو میشنوم, وقتی صدایم میکنی ماما...

نور خوشبختی را در چشمان تو میبینم, وقتی با چشمهای مشکی و زیبایت با محبت  نگاهم میکنی و لبخند  میزنی...

با  گامهای تو بسوی خوشبختی میروم, هنگامیکه با پاهای کوچکت با اشتیاق به سمتم میایی...

لبهای تو آواز خوشبختی مرا زمزمه میکنند, وقتی با من حرف میزنی, هرچند مبهم و نامفهوم...

در یک کلام, تو سند خوشبختی من هستی, دخترک شیرین و دوست داشتنیم

 

پ.ن.۱ دندانهای نیش بالایی بالاخره بعد از پروسه چند ماهه, یکی دو هفته ای هست که از لثه بیرون زدند و دندانهای نیش پایین هم در آستانه بیرون زدن هستند

پ.ن.۲ این روزها دیگر جان و قلبم گنجایش عشق به تو را ندارند, گاهی از فرط دوست داشتنت نمیدانم چه کنم,  هر روز شیرینتر و بامزه تر از روز قبل میشوی. خنده ها و کارهایت دیوانه ام میکند دردانه ی من...

پ.ن۳ علاقه عجیبی به فاطمه و امیر علی داری, با دیدن عکسشان در گوشی موبایل بینهایت ذوق میکنی و عکسها را میبوسی. فدای محبتت... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
1 بهمن 92 11:44
خداروشکر. منم دقیقا حس شما رو دارم. دیگه گنجایشم تموم شده خب یه عکس هم میذاشتی مامان تنبل! تنبلم دیگه
خاله کوچیکه
5 بهمن 92 2:25
وااای این همه احساسات از تو بعید بود!