زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

23 ماهگی گل دختر!

1393/7/22 18:44
نویسنده : مامان
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز 22 مهرماهه و دیروز که مصادف با عید غدیر بود، 23 ماه زهرا خانوم تموم شد و وارد 24 ماهگی شد و این یعنی نزدیک شدن به پایان دو سالگی!

امروز بعد ازظهر دوتایی رفتیم بازار و حسابی با هم گشتیم. اصلا اذیت نکردی و از اینکه بیرون بودی خیلی خوشحال بودی. در کنار تو به من هم خیلی خوش گذشت. برات شلوار لی خریدم، و کمی خرت و پرت دیگه.

دیروز ناهار همگی خونه مامان جون بودیم. روز عید بود و خدا بهمون عیدی داد و بارون اومد و هوا تازه شد، خدایا نعمت بارون رو به وفور به ما ارزانی بدار.

پنچ شنبه رفتیم قم به همرا مامان فاطمه و بابا جون. یه شب خونه عمه زهرا بودیم و جمعه برگشتیم. هفته قبل هم که عید قربان بود با مامان جون اینا و خاله ها یه شب رفتیم محل ابا و اجدادیمون که هوا حسابی سرد بود. تو و فاطمه کلی بهتون خوش گذشت. راستی چهارشنبه فاطمه لوزه ش رو عمل کرد، با هم رفتیم بیمارستان ملاقات، خداروشکر حالش خوب بود و اذیت نشده بود. 

شنبه 19 ام هم با دوستای مامان رفتیم پارک بانوان. اون روز کلا رو مود بیحوصلگی بودی و تو پارک همش بهانه میگرفتی. ولی در کل به من خیلی خوش گذشت و کلی با دوستام خندیدیم. 

شنبه 3 آبان برات وقت آتلیه گرفتم، امیدوارم همکاری کنی و عکسای قشنگی بندازیم.

بعد از مدتها میخوام عکس بذارمچشمک

عکسهای سفر شمال، شهریور ماه

 

 

افتادی تو اب و حسابی ترسیدی

اینم عکسای مربوط به ارایشگاه رفتن(بنا به درخواست دوستانچشمک)

پسندها (2)

نظرات (4)

hanieh
22 مهر 93 19:36
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
نی نی عکس
22 مهر 93 20:17
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم http://www.niniaxs.ir/.
خاله کوچيکه
26 مهر 93 12:12
الهى خاله قربونش بره با اون زبونش
مادر بزرگ
21 آبان 93 9:43
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاللاه صد ساله بشی دوست داشتید به ما هم سر بزنید