زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

اولین آرایشگاه

1393/7/9 0:53
نویسنده : مامان
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی همراه با یه دنیا عشق به گلممحبت

 

این روزها بیشتر از همیشه از داشتنت خوشحالم، بس که شیرین زبان و خوش سخن و بانمکی. ماشاءالله همه چیز رو به خوبی می فهمی و خیلی حرفها رو به جا و به موقع میزنی. 

12 شهریور رفتیم شمال، با تو خیلی خوش گذشت و سفر به من خیلی چسبید. حسابی بازی کردی و شبها از خستگی زودی خوابت می برد. در همین سفر پستونک رو ازت گرفتم و شما حسابی بزرگ شدی، دیگه نه شیر می خوری و نه پستونک و شبها مثل یه خانوم متشخص سرت رو میذاری روی تشک و بعد از کمی شیطنت خوابت میبره.چشمک قربونت برم که توی خواب چهره ات خیلی معصوم میشه.بوس

مدتی بود دوست داشتم یه نظمی به موهات بدم که حسابی نامرتب شده بود. امشب با بابا رفتیم آرایشگاه کوکی در مجتمع تیراژه و برخلاف تصورمون تو خیلی خانومانه نشستی و آقای آرایشگر یه صفایی به موهات داد. خیلی ناز شدی و البته کمی معصوم! با اون موهای آشفته و بلند، شیطون تر و تخس تر به نظر میومدی!خندونک مبارکت باشه اولین آرایشگاه رفتنآرام

بعضی وقتها که خرابکاری میکنی و من عصبانی میشم و با اخم نگاهت می کنم، مظلوم میشی و میگی مامان دعواش نکنش! مگه میشه جلوی این شیرین زبونی مقاومت کرد؟ منم میخندم و سفت بغلت میکنممحبت یا بعضی وقتا میگی مامان ببخشید و میای بوسم می کنی. اون لحظه من غرق در عشق و محبتت میشم، بس که با محبتی عزیز دلمبوس

هفته پیش دو سه روزی مبتلا به تب ویروسی شدی و دو شب تب شدید داشتی که منو خیلی ترسوند. الحمدلله الان سالم و سرحالی. ان شاالله همیشه سلامت باشی، من طاقت مریضیتو ندارم، سلامتیت مهمترین آرزومه.

داری به دوسالگی نزدیک میشی! دلم نمیخواد این روزا بگذره، بس که تو شیرینی! میدونم بعدها حسرت این روزا رو میخورم.غمگین خدایا کمک کن قدر این روزامو بدونم.خطا

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مریم
9 مهر 93 15:20
به به!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مامان سمانه قدم رنجه فرمودند!!! چه عجب از این طرفا خانوم؟؟ چقدرررررررر خوب که زهرا بدون هیچی میخوابه. منم سعی دارم محمدحسینو بدون شیر بخوابونم اما خیلییییی سخته. فکرکنم زوده. احتمالا بعد از شیرگرفتنش مثل زهرا جونی خودش میخوابه. حتما عکس زهرا جونمو با موهای فشن تو وبلاگش بذار
خاله کوچيکه
10 مهر 93 0:14
خب عکس فسقولمو بذار ديگه!