زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

دوباره سرماخوردگی!

1392/9/21 16:18
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز چند روزی از خوب شدنت نگذشته بود که دوباره امروز علائم سرماخوردگی داشتیناراحت. فکر کنم دلیلش حمام دیروز باشه. وقتی از حمام درمیاییم به هیچ عنوان نمیذاری کلاه روی سرت بمونه و با موهای خیس راه میفتی توی خونه. خدا کنه زودتر خوب بشی. من طاقت مریضیتو ندارم.

امروز از وقتی بیدار شدی گریه میکردی و بهانه میگرفتی. الان به زور خوابیدی. بابا رفته اداره، مثلا بهش سفارش کردم که کمی زودتر بیا، فعلاً که خبری نیست!

هر روز که میگذره خوشمزه تر و شیرین تر میشی. حرف زدنت هم بهتر میشه. جدیداً تلفن یا آیفون که زنگ میخورن میگی کیه! البته خیلی خوب تلفظ نمیکنی ولی میشه فهمید چی میگی! وقتی میریم توی آشپزخونه میگی آبببببب! حرفهامون رو هم خیلی خوب میفهمی. دیروز میگفتی ماما بیا! توی خونه راه میری دست میزنی و آواز میخونی. بعضی وقتا میگی بیا بیا بیا. بعضی وقتا هم چیزای نامفهوم میگی. اگه من صدایی دربیارم یا چیزی بگم تقلید میکنی و عین همونو میگی. قربونت برم عزیزمممممقلب

اصلا نمیذاری ازت عکس بگیرم. به محض دیدن دوربین میای طرفم. از این روزها عکس درست و حسابی ندارم.  یه دونه به زور امروز ازت گرفتم که میذارم.

فک نکنی همیشه مثل اینجا گل سر روی سرت هستا. نه عزیزم ازین خبرا نیست. به محض اینکه موهای شما گل سر رو حس کنه، به ثانیه نمیکشه که با تمام قدرت اونو از موهات جدا میکنی و من حرص میخورم.عصبانی یعنی دلم خونه ازین کارتنیشخند چون همیشه موهات توی چشماته، عمراً هم اگه بذاری کوتاهشون بکنم!

راستی امروز 13 ماهت تموم شد. مبارک باشههههههههههماچقلبقلب

عزیزم خیلی دوستت داریم.قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
30 آذر 92 12:31
سلاااام من اومدم.انشالله تا الان حال زهرا جون خوب شده باشه. الحمدلله خوبه. ممنون