زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

زهرا آواز می خواند!

1391/11/16 12:15
نویسنده : مامان
153 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا وقتی زهرا خانوم شارژ باشه شروع میکنه به حرف زدن و آواز خوندن! وقتی آواز میخونه انقد بامزه میشه دلم میخواد درسته بخورمش!خوشمزه

وقتی باهاش حرف میزنم کلی ذوق میکنه و جوابمو میده. عاشق اینه که یکی باهاش صحبت کنه.

نی نی جون فقط دوست داره من کنارش باشم. اگه یه دفعه از کنارش برم یا از اتاق برم بیرون میزنه زیر گریه. حسابی شیطون شده و همش دست و پا میزنه و یه لحظه آروم نمیگیره.

زهرا جونم خیلی حواسش جمعه، وقتی بغل کسی میره که براش غریبه است زودی لباشو جمع میکنه و شروع میکنه به گریه. یکی نیست بگه آخه فسقلی جون الآن برای غریبی کردن زوده ها! چشمک

بدجور عاشق دست خوردنه، جدیداً هم دو تا دستاشو با هم میخوره!!تعجب بعضی وقتا که دستشو از دهنش دربیارم که پستونک بهش بدم چنان گریه ای میکنه که بیا و ببین!

خلاصه که هر روز ِ ما کنار این وروجک 85 روزه یه رنگ و بویی داره. هر روز با روز قبل متفاوته و یه حرکت جدید از دخترمون میبینیم. دیشب باهاش حرف میزدم یهو از خنده ریسه رفت. منو میگی...  دلم ضعف کرد براش.قلبماچ

راستی زهرا خانوم باباش رو هم خیلی دوست داره. وقتی بیقرار باشه و باباش از اداره بیاد خونه زودی آروم میگیره. بعضی وقتا هم که خوابش میاد و تو بغل من بیقراری میکنه، خیلی زود و راحت تو بغل پدر مهربونش به خواب عمیق فرو میره! اونوقته که قیافه من اینجوری میشه تعجب و البته اینجوری عصبانی

خدایا مراقب همه فرشته های کوچولو باش، همچنین فرشتۀ دوست داشتنی ِ خونۀ ما.

دو سه تا عکس هم میذارم در ادامه مطلب.

تو این دو تا عکس دخترم میخواسته بره مهمونی و خوشتیپ کرده حسابی!

اینجا هم هندونۀ من تازه از حموم دراومدهقلب

غرق در خواب ناز:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)