زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

پایان فروردین و روز مادر!

1393/1/30 17:46
نویسنده : مامان
290 بازدید
اشتراک گذاری

دفعه قبل که برایت نوشتم روز تولدم بود و این بار روز مادر! البته فردا روز زن و روز مادره و امشب شب عیده. شب میلاد حضرت زهرا(س)، بانوی بزرگی که شما هم نامشونی دخترمقلب

اگه بخوام از همه کارها و حرفها و رفتارهای دلبرانه ات حرف بزنم چند صفحه ای باید بنویسم و از اونجایی که جنابعالی هفت هشت تا از کلیدهای کاربردی صفحه کلید رو از ریشه دراوردی این کار بسیار دشوار خواهد بود، همین الان هم دارم با اعمال شاقه تایپ می کنم.گریهپس سعی می کنم مختصر و مفید بنویسم.

سه شنبه دو هفته قبل مهمونی دعوت بودم منزل یکی از دوستان که با هم رفتیم و خوش گذروندیم. اما از دماغمون در اومد! نمیدونم اونجا چشم خوردی یا نه ولی از پنج شنبه صبح دچار اسهال و استفراغ شدید شدی و شنبه یکشنبه حالت اصلا خوب نبودناراحت. آب هم میخوردی بالا میاوردی، اما از دوشنبه کم کم حال بهتر شد و سه شنبه الحمدالله خوب شدی. اما 4 شنبه خودم دچار دل درد و حالت تهوع شدم! که البته خیلی طول نکشید. خداروشکر که به خیر گذشت، اصلا طاقت مریضی تو رو ندارم.

بابا این روزها سخت مشغول کاره و گاهی از صبح تا 11 شب سرکاره و به خودش و ما سخت میگذره. انشاءالله این روزها بگذره قول یه مسافرت یک هفته ای رو بهمون داده.چشمک

فعلا از خواب پا شدی و در حال گریه ای. اینم چند تا عکس:

تعطیلات عید در اصفهان، همه این اداتو خیلی دوست دارن

اینم سیزده بدر که با مامان فاطمه اینا 5 تایی رفتیم تو حیاط لوبیا پلو خوردیم و تو توپ بازی کردی.

پسندها (1)

نظرات (0)