زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

دندان آسیاب!!

1392/6/24 19:36
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان که داشتم باهات بازی میکردم و تو برام قاه قاه میخندیدی در کمال تعجب دیدم که دو تا از دندونهای آسیابت تو فک بالایی زده بیرون، کنار دندون نیش که البته دندونهای نیشت هنوز در نیومده. عزیزمممممممم خیلی خوشحالم که داری بزرگ و بزرگتر میشی.

نهمین و دهمین دندونت هم خودنمایی کردند، دوباره که کنکاش کردم دیدم تو فک پایینت هم دندون آسیاب میخواد بزنه بیرون، البته فعلا زیر لثه قلمبه بودند و یه کم طول میکشه که جوونه بزنن. وای دخترم فکر کنم تا یکسالگی همه دندونهات در اومده باشن!نیشخند

برم که داری گریه میکنی و از سر و کولم میری بالا.

دوستت دارم کوچولوی خوشگلمممممم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم
25 شهریور 92 14:59
مبارکه. ماشالله چه زبر و زرنگه زهرا


ممنون
مادر منتظر
27 شهریور 92 13:01
سلام زهرا خانوم گل گلاب و مامانی مهربونش ممنون بهمون سر میزنی و یادگاری میزاری. همیشه از دیدنتون خوشحال میشم. بازم پیش ما بیایین حتما. زهرا جونننننننننن همه مرواریداتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککک
خاله کوچیکه
28 شهریور 92 15:43
ماشاالله ماشاالله فکر کنم به قول خودت یه سالگی 32 تا دندون داشته باشه
مادر منتظر
1 مهر 92 13:07
سلام مامانی زهرا خانوم کوچولو

زهرا جون خوبه؟
خودتون خوبین؟

کم پیدایین مامانی؟

چه خبر از زهرا؟؟؟ شیطونی میکنه این دخمل زرنگ؟
ببوسش از طرف من


سلام الحمدالله خوبیم
این وروجک نمیذاره بیام پای کامپیوتر
حسابی شیطون شده و بخاطر دندون درآوردن بهانه میگیره
ممنون از لطفتون