زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

عید فطر مبارک!

1392/5/17 21:36
نویسنده : مامان
149 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان امسال هم با تمام خوبیها و برکاتش (والبته با کمی هم سختی! چشمک) تموم شد!

خداروشکر که تونستم روزه هامو بگیرم. زهرا جان امیدوارم کار درستی کرده باشم و به شما ظلم و ستمی نشده باشه. اولین عید فطرت مبارک باشه عزیزم. بابا میگه فردا صبح سه تایی بریم نماز، ولی من میترسم شما بدخواب بشی، تازه بابا میگه با موتور بریم! تعجب

امروز برای 2 ساعت شما موندی پیش بابا و من رفتم بازار. دلم لک زده بود برای بازار. یکسال بود که نرفته بودم. برای عکسهای شما که قراره هفته بعد تحویل بگیریم یه آلبوم خوشگل خریدم. خداروشکر بابا رو اصلا اذیت نکردی.

امروز صبح با بابا بردیمت آمپول ویتامین د3 که دکتر داده بود رو برات تزریق کردند، ماشاءالله خیلی آروم بودی و یه کوچولو موقع تزریق گریه کردی. دخترم حسابی شجاع و صبوره. ماچ

از دیروز صبح نمیدونم چرا صدات گرفته و خروسی شده! امیدوارم چیز خاصی نباشه و زودی برطرف بشه. خیلی دوستت دارم دخترم، هیچ وقت مریض نشو که طاقت ندارم.ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)