زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

فرشتۀ پاییزی

آغاز...

1391/11/1 18:43
نویسنده : مامان
205 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

بالاخره بعد از مدتها کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم که برای دخترم وبلاگ درست کنم. با خودم فکر کردم اینجا براش موندگارتره و بعدها حتما با دیدن و خوندنش ذوف میکنه.

زهرا خانوم ما در یک روز پاییزی 21/8/91 بدنیا اومد. روزی که با نم نم بارون همراه بود. صبح روز یکشنبه 21 آبان وقتی داشتیم میرفتیم بیمارستان بارون هم شروع شد. درست مثل شبی که عقد کردیم و بارون گرفت...

این روزها زهرا وارد سومین ماه زندگیش شده. روز به روز هوشیارتر میشه و با اطرافیانش بیشتر ارتباط برقرار میکنه. به خوبی من رو میشناسه و صبحها که از خواب بیدار میشه کلی برام میخنده. هر وقت هم باهاش حرف میزنم میخنده. بیشتر ساعات روز رو خوابه و از اون طرف بعضی وقتها شبها نمیذاره بخوابیم و شده که من تا 4 صبح پا به پاش بیدار بودم تا خوابش ببره.

این عکس داغه داغه و همین الان ازش گرفتم

 چند تا عکس هم از ابتدا تا الان در ادامه مطلب میذارم

سه روزگی:

یکماهگی:

دختر اخمو! در 50 روزگی

وقتی تازه از حموم دراومده:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله کوچیکه
1 بهمن 91 18:21
فسقول خاله وبلاگت مبارک چه زود بزرگ شدی تپلی من
دلشاد
1 اردیبهشت 92 15:21
چه جالب تاریخ زایمان منم انشالله 29 یا 30 ابان هست. خدا حافظ زهرا خانوم باشه.